God Jul

Imorgon blir det jobb för min del. Som tur är bara till 13, så direkt efter jobbet åker jag hem till mamma för lite julfirande. God jul på er! :)

Aj min hals

Jag tror jag håller på att bli sjuk. Skit också. Vill inte vill inte vill inte vill inte vill INTE! Nu ska jag i alla fall kurera mig med en film och chips med dipp. Väldigt onyttigt men också väldigt gott! Godnatt :)

Utflyttningsfest

Nu ska jag åka till Jenny för att hämta min kamera som jag lämnade där igår. Så det kommer komma upp lite bilder här ifrån utflyttningsfesten igår. Jag hade väldigt kul, även om det blev lite kaos med en mosad lampa, trasiga glas med mera.

Jenny har tagit bilden. Jimmy, David och jag. God Jul :D

Lördag

Ikväll blir det utflyttningsfest hos Jenny :]
Både kul och tråkigt, alla flyttar ju från lilla Lidköping.
Snart är det väl bara jag kvar här, haha. 
Puss!

Bajsdag!

Jag förstår inte hur en del människor kan göra så man känner sig så fruktansvärt jävla dålig. Värdelös. Den här dagen har verkligen varit ett helvete på grund av denna människan som ska vara min så kallade kollega. Alla andra jag träffat i jobbet har varit hur trevliga som helst och vi har funkat bra tillsammans, så det var väl bara på tiden att jag skulle träffa någon som det inte funkar lika bra med. Men hur otrevlig får man lov att bli!? Hur fan kan man med att köra över en annan människa så totalt?

Jag vill aldrig mer uppleva en sån här dag igen. Jag skulle bara vilja att du fick veta hur dåligt du fick mig att må.

Grattis

Grattis till min pappa och syster som fyller år idag! :]


I blame coco

Har blivit lite dåligt med uppdatering här det senaste. Det beror på att jag jobbat en hel del och inte varit hemma speciellt mycket förutom när jag sovit. 

I helgen gjorde jag i alla fall min sista arbetshelg detta året. Ni anar inte hur skönt det är! 30 timmar blev det i helgen. Phhuu, skönt att vara ledig de tre kommande helgerna kan jag säga.

Efter jobbet var jag på ett möte och efter det åkte jag hem en snabbis för att duscha och äta. Sen åkte Sara, Micke och jag till Sandor och Nilas dagis där det var luciafirande. Det var mysigt! Bilder lägger jag upp någon annan dag för nu är jag alldeles för trött.
Godnatt! :)

Christmas Lights



Coldplays nya singel är inte fy skam, men inte heller det bästa de gjort.

RSS 2.0