Bajsdag!

Jag förstår inte hur en del människor kan göra så man känner sig så fruktansvärt jävla dålig. Värdelös. Den här dagen har verkligen varit ett helvete på grund av denna människan som ska vara min så kallade kollega. Alla andra jag träffat i jobbet har varit hur trevliga som helst och vi har funkat bra tillsammans, så det var väl bara på tiden att jag skulle träffa någon som det inte funkar lika bra med. Men hur otrevlig får man lov att bli!? Hur fan kan man med att köra över en annan människa så totalt?

Jag vill aldrig mer uppleva en sån här dag igen. Jag skulle bara vilja att du fick veta hur dåligt du fick mig att må.

Kommentarer
Postat av: Therése

Ingen roligt att gå till jobbet när det finns sådana as, hoppas han/hon inte får några julklappar iår!

2010-12-17 @ 18:15:17
URL: http://rutigtrandigt.blogspot.com/
Postat av: Johan

Ska jag komma och ta ett snack med den där personen?!:O

Ingen får vara elak mot dig!

2010-12-17 @ 19:52:35
URL: http://johanscherp.blogg.se/
Postat av: Jonas

Fy fan, stackare! Har turen att inte jobba med några såna personer men kan tänka mig ungefär hur det känns. Har egentligen inget bra råd, du borde kanske säga nåt men samtidigt vill man inte visa hur jobbigt det är.



Hoppas du slipper jobba så mycket med personen och inser att vad den tycker eller tänker egentligen är oviktigt! Kram!

2010-12-17 @ 22:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0