Hey, I wish I cared

Bara för denna låten är bra.
a-ha – I Wish I Cared

2010 07 27

Hjälp vad tiden går fort. Har redan jobbat i typ 5½ vecka. Och har bara 2½ kvar. Efter det är jag ledig i ungefär 2 veckor och sen drar jag iväg en månad. Tjohoooo!

Idag fick jag min lön. Då fick det bli storhandling. Så nu kan jag säga att min kyl består av lite mer mat, och inte bara alkohol!

Måndaxklubben

Jag är trött på att jobba. Buhu. Jobbade 10-23 både lördag och söndag. Men ikväll blir det Måndax! För det är jag värd, hähä. Tjohooo!




Måndax för tre veckor sen eller något.

10 07 14

Idag är en bra dag. För nu vet jag vad jag ska göra i höst. Kul att ha något att se fram emot. Åh, jag är så jävla pepp! Wiihoo!

Sommaaaar!

Har skaffat internet nu efter nästan en månad utan. Fick bli ett mobilt bredband medan jag väntar på det riktiga. Det får duga så länge. Jag hatar glocalnet redan. Hjälp vad sega dom är.

Idag träffade jag Tess en sväng. Vi badade och sen ville vi åka helikopter, men det gjode vi inte. Sen käkade vi på Rhodos. Puss!


RSS 2.0