Nyårsafton

Denna veckan har gått så himla fort. Vi har mest latat oss och spelat Mario kart. Har varit på lägenhetsvisning och haft Sandor på besök :) Har även hunnit med lite jobb.

I kväll blir det trerätters middags hemma hos Tobbes mamma som hans bror som är kock ska laga. Funderar på om man kanske ska ha nåt nyårslöfte, höhö.

Här är fina hundtavlan som jag fick av Tobbe i julklapp!


Dan före dopparedan!

Det har verkligen varit fullt upp i dag. Var på stan och fixade de sista julisarna. Sen åkte vi och handlade och efter det blev det paketinslagning.

Nu har jag precis duschat Shelly så hon är julfin och strax blir det bingolottos uppersittarkväll med skinkmacka. Gött gött! :)


Arcade fire


Hipp hipp hurra

...Och jag måste ju även säga grattis till min syster och pappa som fyller år idag! Grattis till er :)

Fredaaag

I dag har jag och Tobbe varit på stan och köpt en del julklappar. Känns skönt att fixat de första nu iaf, även om jag har en del kvar!

Nu ska vi äta, det blir helstekt vitlöksmarinerad fläskfilé med bakpotatis och tzatziki. Ska bli gött! :)

Jullov!

Äntligeeeen! Dock blir det nog lite jobb också, men lite ledighet ska det minsann också bli!


Kent



Just nu sitter jag och väntar på att biljetterna ska släppas!

Måndag

I dag har jag varit en sväng i skolan. Vi hade APU-utvärdering och seminarium. Nu ska jag och Tobbe åka till affären för att köpa ingridienser sen hem och baka!

I kväll blir det mat med klassen och några lärare hemma hos en klasskompis. Det ska bli skoj :)

Tredje advent

Så himla skönt väder ute i dag. Jag älskar vintern så jag skulle inte tacka nej till lite snö! Vi var ute på en promenad tidigare i dag. Riktigt gött. Sen har vi mest tagit det lugnt, ganska skönt det med. Nu ska jag plugga färdigt det sista och tända det tredje ljuset :)

I morgon blir det skola igen. Ska bli skoj att träffa alla igen efter praktiken!


Fredag

I dag gjorde jag min sista dag på Ågårdens vårdcentral. Känns lite tråkigt faktiskt för jag har verkligen trivts jättebra där. Har fått testa på massa olika saker. Har bland annat gått med distriktssköterskorna, astmasköterskan, diabetessköterskan, mottagningssköterskan och APS-sköterskan. Har även varit med på rökmottagningen, jourcentralen, sjukgymnastiken, lab och i går var jag på BVC och där gjorde vi även hembesök hos en familj som fick en bebis för två veckor sedan. 

Nu är det bara en vecka kvar sen är det jullov och kanske lite jobb!

:)

RSS 2.0