Relief

SEMESTEEEERRRR! Jag tror aldrig jag känt mig så här lättat någon gång innan. Fy fan vad gött! Vill aldrig mer känna så som jag gjort de senaste två veckorna. Aldrig mer. Hoppas de här tre veckorna går riktigt långsamt.

Wohooo

Nu har jag bara ett arbetspass på 27 timmar kvar, sen är det semester! Har dessutom hört att det ska bli fint väder nästa vecka! Jag längtaaaaaaaaaar :D

So hold me as i hold you, hold me ’til i drown

I fredags började jag jobba kl 10 och slutade inte för än 18 i går, så det känns sjukt nice att vara ledig i dag. Aldrig jobbat över ett dygn innan. Har bara nästa vecka kvar att jobba, sen är det semester! Dock är det en 59 timmars vecka.

Nu tänkte jag städa lite och sen ikväll blir det kanske en sväng till Orust :)

14 Juli

Snart kommer mamma och hämtar mig så åker vi till KSS. Buhuuu, jag är nervös. Wish me luck!

It's like the tick tock of a bomb blockin' my head


Lördag



Jag och Sandor hade picknick vid framnäsbadet

Var även barnvakt åt lillebror Alex och hundvakt åt lilla Dilba

Bra skit!


I kväll blir det bio!


RSS 2.0