Please rewind

Min lediga vecka har varit hur bra som helst. Men i dag är det min nionde och sista lediga dag, så i morgon blir det jobb igen. Då beger jag mig till en ö 1,5 mil söder om Göteborg. Kommer hem på onsdag igen. Jag hoppas på fint väder :)


Bara 4 veckor kvar tilll semester, woho!

Midsommardagen

Var på sjukaste festivalen igår! Åkte bil till någonstans utanför Hjo, det tog oss 3½ timma, haha. Det blev några kisspauser. Sen när vi var framme gick det en traktor mellan parkeringen och festivalen. Det var verkligen låååångt ut i skogen. Det går inte ens förklara hur det såg ut för det var som i en dröm. Fanns sagoland och grottor och grejer. Haha, jag låter nog helt störd när jag berättar, men kommer lägga ut lite bilder senare.

Nu ska jag vänta på att min vita chokladbrownie ska bli färdig i ugnen och sen blir det film :)

Överbyyy


I dag blev det en sväng till Överby med Kalle och Tobbe. Hittade en tröja som jag kikat på väääldigt länge men inte velat köpa då den kostade 700, men nu var det halva priset så då slog jag till. Riktigt nöjd! :)

Onsdag



Var på limtorget och fikade med en jobbarkompis förut. Har aldrig fikat där innan, men det var ju hur mysigt som helst. Solen kikade även fram lite :) Nu ska jag snart kila iväg till Café o Bar för att träffa några andra jobbarkompisar en sväng.

Tisdag

I dag har jag verkligen inte gjort många knop. Träffade Tess en sväng. Vi kikade i affärer och sen klippte hon mig. Det behövdes verkligen! Dock blev det lite stressigt när hon skulle hem, så jag fick skjutsa henne på min cykel så hon skulle hinna med bussen. Var jätte trögt för det var så dåligt med luft i däcken, men det gick. Jag dog bara lite halvt, haha. Sen åkte jag vidare till piercingstudion för att byta till en kortare stav. Den var lite för lång så det var svårt att äta. Men nu känns det bra :)

Animal


Sjukhus

I dag har varit på KSS för undersökning. Kommer få en tid för en biopsi på lymfkörteln. Jag är sjukt skraj! :( Någon som gjort en biopsi någon gång och vet hur det känns? Jag var med på en del biopsier under min praktik, men inte på en lymfkörtel.



Bada

I natt gjorde jag årets första dopp i vänern.
Fy fan vad kallt det var! Har till och med bildbevis, kanske kommer upp här.

White elephant


Medusa + labret



Nu är min medusa och labret tillbaka! Hade nästan glömt hur ont det gjorde att ta medusa. Gjorde lika ont denna gången. Har ett fett snyggt blåmärke på insidan av läppen nu, haha. Men labreten gick hur bra som helst :)

Hassle



I sommar kommer Erik Hassle till Stadsträdgården!

Helg

I går kom Sandor hit och sov över. Vi kikade på film och åt tacos. Myspys. I dag drog jag och syster till Överby för lite shopping. Hittade massa kul :) Och snart kommer Nila hit!


Katt på taket



Inte ens med en lyft gick det få ner henne. Knaskatt!

RSS 2.0