Kitty

RIP Kittykatten :(

ÅVC

I dag gjorde jag min första dag på Ågårdens vårdcentral. Det var en bra dag, men när jag kom hem var jag verkligen helt slut i huvudet. Känns som det kommer bli 4 intressanta veckor. Bra personal och så :)


Nu har jag tagit ur piercingarna igen. Himla vel hit och dit. Men nu är dom borta i alla fall, och kommer troligen inte tillbaka heller!

Snart APU

Åh vad jag känner mig lättad i dag. Har nu på förmiddagen haft muntlig redovisning av omvårdnad vid hjärtsvikt och stroke och om diabetes. Har även lämnat in en skriftlig uppgift i sjukvård. Är äntligen klar med medicinsk grundkurs! Nästa vecka börjar jag min APU som jag ska göra på Ågårdens vårdcentral. Ska bli mycket spännande.

På förra praktiken jag gjode på medicinavdelning på sjukhuset

Foderbilen

Tänkte att jag skulle prova på att mobilblogga för första gången. Får se hur det går!

För några dagar sedan fick jag min första leverns från foderbilen. Eftersom jag brukar köpa 15kg säckar av royal canin så var det hur smidigt som helst att få hundmaten direkt till dörren. Det rekommenderar jag verkligen! :)


Paranormal Activity 3

I lördags åkte Tobbe, hans bror och jag till Göteborg för att kolla på Paranormal Activity 3. När vi kom till parkeringshuset och skulle åka hem så hade någon slagit sönder en av bakrutorna och snott en påse med ett playstation 3 och kläder. Vi hade helt glömt av att den stod i bilen. Sen insåg vi att det var Tobbes kläder som låg i en hög när vi kom in i parkeringshuset. Så jävla tråkigt att sånt händer. Men filmen var bra iaf!

På söndagen gick jag upp kl 5 för att åka till Ullared. Hittade mycket kul!



RSS 2.0