Acchito + Shelly

I går var Sara, Sandor, Nila, deras nya vovve Acchito, Shelly och jag på promenad. Vi skulle se om våra hundar gick ihop. Det gick sådär till en början men efter ett tag var dom minsann lite nyfikna på varandra. Shelly är som en stor klumpig björn jämfört med deras lilla dvärgpinscher. Haha :)

Helg!

Woho, nu har jag helg! Hade en lektion till kl 11 idag, efter det gick jag och några klasskompisar till Lai Thai och åt. Det var sjukt gott. Nu ska jag kika på en film, The Resident.


:)

Tisdag


I dag har jag haft redovisning i skolan, och det var första gången för Shelly att vara ensam hemma. Som tur var gick det finfint! :)

September


Den här sötnosen hämtade jag i värmland för två veckor sedan. Shelly heter hon!

Wiiiie

I dag är jag glad. Vill bara ha fredag nu!
:)

RSS 2.0