QuizMe

Har blivit helt beroende av en app som heter Quizme. Ni som spelar kan lägga till mig, jag heter ellenkarusellen :)


Glocalnet är sämst

Fick hem ett brev efter att jag sagt upp mitt bredband och telefoni hos glocalnet att jag skulle skicka tillbaka modemet plus alla sladdar och skit eftersom man bara lånat det. Om man inte skickar tillbaka eller missat nåt så får man betala 500 spänn! Vafan? Aldrig varit med om det förut. Hur tusan ska jag komma ihåg exakt vilka sladdar och sånt som kom i det där nedrans paketet för 2 år sen? Usch vad irriterad jag blir.

Skulle egentligen jobbat i helgen men känner mig inte alls kry så stannar hemma i sängen och kurerar mig!


Jag är inte rädd för mörkret

Fick den här på posten idag. Woho!


Tisdag


Påskafton

Glad påsk allihop! :)


Flyttdags!

Sista natten i denna lägenheten då. Jag hade förträngt hur nedrans tråkigt det är att flytta. Speciellt att packa all skit, men fått rensa en hel del. Brukar gå bättre att packa upp som tur är :) Godnatt!


RSS 2.0