Fredag!

Då har man skrivit kontrakt på den nya lägenheten. Bra att säga upp den gamla :) Någon som är eller känner någon som är intresserad av en vindsvåning, 44kvm?


Ny lägenhet!

I dag är jag så glad för vi har fått lägenhet! Wohooo :) Så den 1a april blir det flytt. Är dock ganska trött på att flytta, men det får gå.

Så här brukar nyfikna Shelly stå och glo ut på folk.


12 01 11

Jag vill se någon bra film! Någon som har tips?


Snöööö

I går var det skola igen, hade introduktion i kursen människan socialt och kulturellt. Verkar vara en intressant kurs. Innan det gjorde jag även mitt första arbetspass detta året.

Efter jobb och skola gick Shelly och jag på en långpromenad vid vattnet. Väldigt fint därnere tycker jag :) Efter promenaden gick vi hem till Tobbe och däckade i hans soffa. Sen vaknar man upp till snö! Som jag väntat! Kan ju säga att Shelly också älskar snö. Hon blev helt galen. Får hoppas på att den stannar ett tag iaf :)


RSS 2.0