I dag är ingen vanlig dag för det är Shellys födelsedag!


I dag fyller min sötis 1 år! 

Hjärta


Ett år tillsammans i dag <3

Lördag

I lördags var jag, mammi och syster på Överby och shoppade lite. Eller ganska mycket faktiskt. Hittade väldigt mycket bra på rean. Och en ny fin bikiniöverdel och klänning som kan vara bra att ha när vi åker till Alanya! :) På kvällen åkte jag och Tess till hennes bror Jimmy och hans tjej Michelle och åt god mat och sedan drog vi till Stadsträdgården där E-type spelade. Väldigt bra kväll!

Nästan hela gänget efter att vi varit och kollat på E-type. Michelles bild!

Alanya

Nu är resan bokad och betald! Åker om en månad. wiho! :)

Fredag

I dag har jag jobbat en liten sväng på morgonen och efter det åkte jag til S & M och lekte lite. Dom köpte en pool över 5000 liter och började fylla upp den men det tog ju åååår så jag åkte hem, haha. Undrar om den ens är full än? Har även fått skatteåterbäringen i dag! Tjohoo! Kanske blir lite shopping i helgen ;D


Lördag

I dag har jag varit ledig så har haft lite inflyttnings och examensfika. Flyttade ju för två månader sedan så det var på tiden. I kväll blir det bio. Får se om vi kommer fram i stan eftersom det är äckelcruising. Bara massa raggare överallt.

Bättre lön nu, woho!

RSS 2.0