Hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar


Carmencita

Hämtade ut skorna jag fick från Nelly idag och blev väldigt besviken. Tycker att dom är riktigt snygga men jäklar vad stor i storleken. Jag brukar ha 36-37, så tog 36 eftersom jag vanligtvis har det på pumps men kommer glida ur de här när jag går. Men men, snygga i alla fall :)


Skatteåterbäringen <3

Uppe med tuppen idag, dock börjar jag inte jobba förrän halv fem ikväll. Men måste hinna fixa lite saker innan. Ska bland annat hämta ut mina skor från Nelly High Heels eventet som äntligen kommit! Ska bli spännande och se om dom passar :)

Jag vill ha tillbaka på skatten nuuuuuuu! :D


Bebisgos

I dag kom Sara och Lykke hem från BB. Så har spenderat eftermiddagen och kvällen där. Myyysigt. Hon var så liten och söt och väldigt lik Nila :D Tog endel bilder med systemkameran. Har använt den alldeles för lite det senaste. Kanske lägger upp några här imorgon!

Bebis

I dag blev jag moster för tredje gången åt en liten tjej som ska heta Lykke! :)


Melodifestivalen och månhalo

Wohoooooo jag satsade 20 spänn på att Timoteij, Top Cats, Sean Banan och Thorsten Flinck skulle gå vidare i andra chansen och vann 254kr. Ganska nöjd, hoho. Gick dock inte lika bra för Tobbe så han är inte lika glad ;D

I kväll är det månhalo eller vad det kallas. En stor ring runt månen. Ganska coolt tycker jag :)


Bild från google



RSS 2.0