Why can't this moment last forevermore

Har skaffat en ny mobil så kan inte blogga med bilder längre, lite tråkigt tycker jag. Borde komma en app till android också. Och jag orkar aldrig lägga in bilderna i datorn så därför det blivit dålig uppdatering här.

Morgontrött

I fredags lekte vi med Tess och Molly :)

Har varit och badat två gånger med Shelly, hon älskar verkligen att bada. Tobbe tog sig också ett dopp!

Färdigutbildad

Så då var man undersköterska nurå! :)


Torsdag

I dag har jag varit ledig. Vaknade och sedan tog sara och jag en promenad med hundarna. Sen åkte vi hem till henne en sväng. När jag och Shelly skulle cykla hem så spöregnade det, ysch!

Söta Lykke som log i sömnen. Man kan ju undra vad hon drömde om :p


Ullared

I dag har vi varit i Ullared med Tobbes mamma och hennes gubbe. Handlade massa heminredning osv. Riktigt kul men nu är jag tröööött och ganska mycket fattigare!


1 maj

Nu ska vi åka iväg till munkängarna med Sara, Micke, Sandor, Nila och Lykke för att maja :)


RSS 2.0