10 08 30

Det blir ingen resa. Och ja, jag vet att det är mitt fel. Men det finns inget jag kan göra åt det. Jag kan inte ändra på hur jag känner, även om jag gärna hade gjort det.





At the end of it all
Who am I living for?



Stockholm



Åkte som sagt till Stockholm i helgen.
Vi åkte till Gröna Lund för att se när Veronica Maggio spelade.
Vi shoppade i Kista galleria och gick på Inception.

Det var en bra helg, men den gick lite väl fort tycker jag.
:)



Ack, sundbyberg

Imorgon åker jag till Stockholm för att hälsa på Tess.
Och jag har inte hittat min mp3 än.
Jag kommer dö om jag inte hittar den.
Att åka buss i över 5 timmar utan musik är inte okej!
Och jag önksar att jag inte blev kär i dig
Och jag önskar att jag blev mer kär i dig

10 08 25



Efter jag och syrran varit på stan åkte vi hem till mami och Lennart.
Jag fick köra Thunderbirden, haha. Det var kul att köra automat, aldrig gjort det innan.
Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Dirty Dancing.
:)

10 08 25



Snart kommer min syster hit.
För dom har stängt av vattnet hos henne.
Och jag försov mig.
Sen ska vi ska till stan och sen luncha.
:)

Eurotrip

Har precis bokat biljetten nu. Så den sista augusti drar jag på äventyr i Europa! :)

Adiam Dymott & Björn



Stadsträdgården


Ola och Dating In The Dark-Jenny, haha ;p

Hej på mig. Har snott Jennys bilder!

Ikväll blev det spelning i stadsträdgården. Först såg vi Orchid och sen Ola.
Vi såg även några andra band, men de är inte ens värda att nämnas!
Skulle ta fulbilder med Ola. Men jag ångrade mig så Jenny fick göra det själv.
Jag är inget fan av han, men det var en kul kväll :)

Graffiti

Köpte ett nytt häftigt nagellack idag. Först applicerar man ett vanligt lack. När det torkat applicerar man Isadora Graffiti Nails och efter 30 sek så har det krackelerat, så man ser det lacket man lade på först. Det blev riktigt snyggt!

10 08 20


Liseberg igår :)

Usch



Undrade vad min katt höll på med och då såg jag alla småkryp som satt i taket och på väggen. Visste inte hur jag skulle bli av med skiten så det fick bli mos av allihop :( Så vidrigt. Imorn får det bli sanering av lägenheten. Känner på mig att jag kommer drömma mardrömmar om småkryp inatt. Godnatt!

10 08 16

Blev visst lite jobb denna vecka också.
Så nu åker jag och jobbar.
Hejsvejs!

Bra kväll



jag vill ha en sista chans
så jag säger det rakt ut
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut



10 08 14

Ikväll blir det Melissa Horn i Stadsträdgården :)

Melissa Horn – Falla fritt

Godmorgon!

Väntar på att mamma ska komma hit. Vi ska in till stan och jag ska skaffa pass för mitt gamla gick ut i april. Hatar verkligen att ta passkort. Blir aldrig bra, haha. Sen ska jag iväg och jobba. Har bara tre arbetsdagar kvar! Så skööönt :)

RSS 2.0