Nilas födelsedag!

I dag fyller Nila 5 år så ikväll har vi varit på kalas hos dom.

Nu ska vi lägga oss i sängen och kolla på big brother och sen sova. Ska upp tidigt för en redovisning i skolan, blööööh!


Glass!

Senast vi storhandlade köpte vi glass och rån. Har nog inte ätit det sen jag var liten. Brukade ofta få det hemma hos min farmor. Jag och Tobbe kunde inte komma överens om en smak så två bigpack fick det bli. Kommer få äta glass i en evighet :p


Nelly high heels



Våran tävlingsbild i från lördags när vi var på Nelly.com event på Harrys, haha. Nu hoppas vi bara på att vi vinner så vi får var sin Onepiece. Hihi. De 100 första fick även ett par valfria high heels från skovernissagen och en goodiebag med bland annat en klänning och trosor. Så om en månad ungefär får jag hem ett par skor på posten, woho! :)

Vår?

I dag har det verkligen känts som vår. Var på promenad med Shelly och fick nästan värmeslag i min vinterjacka, hoppas på att det fortsätter såhär så man kan plocka fram vårjackan snart :)


Fredag igen!

Kollar på tv och käkar plopp. Tycker dom har blivit väldigt söta, höhö!


RSS 2.0