Måndag

Phuuu, vad seg jag var i morse när jag skulle till jobbet. Ville bara ligga kvar i sängen och fortsätta sova. Slutade i alla fall 11.30 som alla andra måndagar. Åkte hem och vilade en stund och nu har jag precis gjort lasagne med tomatsås och mozarella. Hoppas det blir gott!

Ska snart käka och sen iväg på ett möte. I natt blir det jobb mellan 23-7. Och i morgon är jag ledig. Det är inte helt fel! :)

This i can't deny

Moto Boy – When My Heart Was High
Moto Boy – Blue motorbike
Moto Boy – Young love
Moto Boy – Beat heart

23

Då var man 20 nurå. Hjälp vad gammalt det låter... 20! 

Har haft en jättebra dag som började med ett gulligt paket av Sandor i morse när jag vaknade. Han la det på bordet kvällen innan för att han skulle komma ihåg att ge mig det på mogonen när han vaknade. Haha, hur söt som helst. Sen blev det kalas för mamma, hennes sambo och mig eftersom alla fyller i oktober. I morgon blir det kalas hos pappa.

22



Sasse är här hos mig ikväll och ska sova över.
Han berättar en massa alla barnen-skämt och tycker det är jättekul ;p

21



Ge mig vinter!


Onsdag

Ska strax åka till jobbet. Sen är det helg för mig! :]

5

Om fem dagar blir jag 20. Hjälp, jag blir ju gammal tant!

Torsdag

I dag har jag umgåtts med Sara, Sandor och Nila.
Det blev en sväng på stan, en lekplats och fika på Henrys.

Har även skrivit på pappren för lägenheten i dag.
Vid årsskiftet flyttar jag till en etta på 44 kvm :)

Nostalgi

Hittade några snygga bilder! Brukade göra såna här bilder på fotolektionerna i skolan när jag inte hade något bättre för mig. Har massa knäppa bilder från skolan. Kollar man längre bak på min bilddagbok nu så kan man ju tro att vi var helt dumma i huvudet, haha!




10-10-11

Fick en chock i morse när jag skulle till jobbet. Det var svinkallt och massa is på cykeln. Så istället fick det bli en promenad. Fast jag ångrade ganska snabbt att jag inte tog cykeln ändå. Jävlar vad kallt det var.

Kom i alla fall hem för en stund sen. Ganska skönt att sluta 11.30! Ska försöka komma ut och fota lite också hade jag tänkt. Innan det fina höstvädret försvinner. Men nu ska jag strax i väg på ett möte. Puss!

10-10-10

Här är några låtar som påminner mig om denna helgen :]

Miike Snow – Animal
Familjen – Det Var Jag
Adiam Dymott – Memory Loss


Lördag



Kan inte ha kvar Kitty pga att jag ska flytta och
hyresvärden där vill inte att man ska ha djur.
Någon som vill ha henne?
:((


Fredag

Idag är det freeedag. Och jag har jobbat.
Men är ledig resten av helgen! Har jobbat de tre
senaste helgerna så det ska bli skönt att vara ledig! :]

Igår var Sara, Micke, Sandor, Nila och jag i Skövde på äventyrsbadet!
Det var lika kul som vanligt. Men hjälp vad trött man blir efter en dag där.
Puss!

Kick-ass



Ni som inte sett den redan. Se den!

Sjuk

Så var det min tur att bli sjuk nu såklart.
Nästan alla jag känner är eller har varit sjuka.
Tror inte jag haft såhär ont i halsen efter jag opererade bort halsmandlarna.
Vilket var lite över ett år sen nu!
Måste bli frisk till torsdag så jag kan åka med till äventyrsbadet!

Men nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på film.
Puss!


Fjärde oktober

Idag fyller min mamma år. Grattis till henne! :]
Nu ska jag käka lunch och sen en kanelbulle.
Puss!

Andra oktober


I Blame Coco – Caesar
Maroon 5 – Runaway
Hurts – Stay


RSS 2.0