Min hud är vit under mitt armbandsur, därunder tar vintern aldrig slut





Breaking up with god

I går var jag och mami i Skövde. Jag hittade ytterligare ett par skor, underkläder och en vårjacka. Så nu är våren välkommen!

Ska strax iväg till skolan för att ha metodövningar i ergonomin. Trodde aldrig att jag skulle vara så pepp på skolan som jag faktiskt är. Det är ju roligare än att jobba. Men får väl se hur länge jag känner så, haha.

Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off



Gick fram på stan för att köpa ett par nya brallor jag kollat in ett tag nu. Men inte fick jag med mig dom hem, utan det blev ett par leggings, ett par skor, ett linne och hårspännen istället. Braaa Ellen! Börjar tro att jag har shoppingmissbruk. Fast kläder och skor kan man väl aldrig ha för mycket utav? 

I helgen är jag ledig och då blir det Saw-maraton, ikea och antagligen en tur till Skövde med mami.

Detta kallar jag nostalgi

Taking Back Sunday – Cute Without The 'e'
Alkaline Trio – We've Had Enough
+44 – When Your Heart Stops Beating - Edited Version
Silverstein – My Heroine
Amber Pacific – Save Me From Me

Skola

På måndag börjar jag plugga. Hjälp, vad är det jag ger mig in på!? Jag som varit så sjukt skoltrött. Fast just nu känner jag mig väldigt taggad. Ska i alla fall på ett möte med lärarna på torsdag för att se vilka kurser jag kan ta bort osv. Kommer jobba samtidigt som jag läser, får se hur det går.

I think i'm turning japanese

Fredag 11.00 är det som gäller.
Wish me luck!

Kanske har jag ett skal, ett hårt ogenomträngligt skalbaggeskal

I dag tog jag itu med en del saker som jag egentligen borde gjort för längesen. Nu är ångesten som bortblåst vilket är väldigt skönt. Viktiga småsaker som man drar ut på är min specialité.

Hämtat ut julklappen från jobbet. Check!
Lagt ut annons på Kitty. Check! :(
Slutat som kontaktperson. Check!

RSS 2.0