I am not an island



När jag loggade in på bilddagboken precis så hittade jag denna bilden på min sida och så stod det "Kommer du ihåg vad du gjorde? Onsdag 26 mars 2008" Tiden bara rinner iväg. Det är redan tre år sedan nu! Galet. Jag saknar faktiskt gymnasietiden ibland. Tror inte jag hade orkat om jag inte hade så himla roliga klasskompisar. Ni gjorde varje dag flummig och rolig. Tess, Oliver, Kajsa, Jessica och Matilda, ibland jag saknar er och den tiden.

Bilden är Tess :)

21



Those Dancing Days – Can't Find Entrance

Bonus

Wiiie, jag fick guldbonus på H&M. Hade handlat för 11 488:- förra året. Fick faktiskt lite ångest när jag såg det. Tänk vad mycket annat man skulle kunna ha gjort för de pengarna. Men äsch, det får firas med några nya linnen :)

Fredagsmys med Sandor


Riktigt god krydda till popcornen. Jag har aldrig sett det i butik förut!


Ja såhär kan man ju också äta!

18

Nu ska jag snart kila iväg och hämta Sandor och Nila på dagis.
Och ikväll ska Sandor sova över här :)

Fick en söt liten ask med en lapp i av Sandor för ett tag sen. Så gulligt :*

O tankarna värker som cancer ibland

Usch vilken dålig dag.

Gamling

Fy, detta hittade jag i brevlådan idag.
Åldersnoja, oooh yes!

So you think your dream is over

Det blev en liten impulsresa till Tess i Stockholm i helgen. Helgen bestod utav shopping, melodifestivalen, utgång, konstig spelning och massa onyttigheter! Det var skönt att komma från jobb och plugg några dagar. En mycket bra helg helt enkelt!

Nu blir det Bröllopsfotografen på 4an :]


2

Just lock me up and leave

RSS 2.0