Måndag

I dag ska vi ha taktil stimulering hela dagen i skolan. Det ska bli spännande! :)

Har ni haft en bra helg? Själv jobbade jag i Göteborg torsdag-fredag, på kvällen åkte jag till syrran en sväng. Lördag jobbade jag till 18, när jag kom hem var jag helt död. Kollade några avsnitt av Andra Avenyn och kvart i nio gick jag och la mig, haha! Tycker helgen gick alldeles för snabbt.

Dumma grannar

Sjukt irriterad idag. Tog sovmorgon, gick upp vid 10 för att gå ner och starta en maskin tvätt då jag hade bokat tid 7-14.30. När jag kommer ner så är det någon som snott min tid. Detta var enda dagen jag kunde tvätta. Jävlar vad lack jag blev. Men nu när jag gick ner för att lämna en arg lapp så var det tomt. Så jag passade på att slänga in en tvätt. 

Foo Fighters – These Days
The Sounds – Better Off Dead

Trööött i huvudet

Dagen började med ett studiebesök med skolan på krematoriet och en begravningsplats. Det var väldigt intressant men samtidigt läskigt att se när de skickade in kistan för att kremeras och när dom öppnade kylen där det låg lik i kistor. Där luktade det verkligen jätte äckligt. Sen tillbaka till skolan för redovisning. Efter det pluggade jag och en klasskompis lite inför psykiatriprovet på onsdag. 

Resten av kvällen ska jag bara lata mig... med gott samvete dessutom! :)

Miljoner ord förvinner ner i förrgårs svarta hål

Om man kanske skulle ta och börja packa.
I morgon beger jag mig ner till Göteborg igen för att jobba.
Kommer hem på fredag :)

Timo Räisänen – Michael
Timo Räisänen – If Only A Lifetime

Fy bubblan vilken vecka

Ah hjälp vilken vecka det har varit. I onsdags tog jag tåget 6.20 till Göteborg för att jobba i några dagar. I torsdags tappade jag min iPhone (andra gången jag tappar den så den pajjar) hela glaset sprack, såg när det ringde och fick sms men det gick inte att svara.

Vid 16 i fredags kom jag hem från Göteborg, det första jag gjorde var att skaffa en ny mobil. Jag kände mig helt lam utan. Använder det även som väckarklocka ju. Sen på kvällen blev det tacokväll hos Sara och Micke. Det var mysigt! :)

Dessutom har mina ögon blivit jätte röda, inte i utan runtom. Jättekul. Verkligen. Får nog kolla upp det om det inte försvinner snart. Kliar och är torrt som attans!


Det fick bli en sån här. Samsung galaxy s i9000.



RSS 2.0