Hjärta



Sötisar!

10 09 23



Snart kommer Nila hit.
Vi ska ha myskväll och hon ska sova över :*



On a rainy monday i feel it inside me



Snart kommer syrran hit så ska vi åka och träna.
Jag kommer dö. Jag har inte tränat på evigheter.
Dessutom har jag träningsvärk i överarmarna.
Har kört för mycket rullstol, haha.
Låter kanske sjukt, men det är sant.

10 09 20

Tack vare att alliansen vann.

-Kommer vi få ett land där det inte finns möjlighet att bli sjukskriven.

-Det kommer bli ett helvete om man blir arbetslös och behöver gå på A-kassa.

-Om du har en deltidsanställning och tar ut deltidsstämplingsdagar kommer du även behöva tacka nej till jobb när dessa dagar är slut, eller så får du klara dig på det jobbet du får, även om det kanske bara är någon dag i veckan. I mina ögon är det helt sjukt att man ska behöva tacka nej till jobb.

Detta är bara några få anledningar varför jag inte röstar på alliansen. Det är så här Sverige ser ut idag och kommer se ut i de fyra kommande åren. Men ni som röstar på alliansen, har ni tänk på detta? Nej, jag skulle inte tro det. Det enda ni tänker på är er själva och inte på era medmänniskor. Jag hoppas att ni själva råkar ut för något så ni blir arbetslösa eller sjukskrivna. Så får ni själva se hur jävla roligt det blir.

Och att SD fick så många procent är fan en skam. Hur tänker folk? Kan någon förklara det för mig? Jag skäms. Jag skäms över att vara svensk.

Nej nu får det vara slutsnackat om politik i min blogg. Tack och hej för mig!

10 09 19

Nu är helvetesveckan äntligen över. Jobbade 53,5h. Phhhhu.
Men imorgon är jag i alla fall ledig. Det ska bli skönt kan jag säga.

Ikväll blir det ensam mamma söker och efter det lite valvaka såklart!
Hoppas verkligen att vi slipper Alfons Åbergs styre nu. Jag vill ha rödgrönt! 


Rösta!



Så, nu vet ni var jag står i alla fall.
Jag hoppas att alla som har rösträtt verkligen röstar.
Bättre blankt än ingen röst alls.
Puss!

10 09 17



Någon som vill ha en pilsk katt? Haha. Fy fan vad jobbig hon är nu.
Man kan inte ens ropa på henne eller klappa henne utan att hon sticker upp röven :(
Får nog bli kastrering eller p-piller för henne snart.

10 09 16

Idag hämtade jag mitt nya jobbschema.
Har fått jobb året ut nu. Det känns gött! Tjoho!
Nu ska jag hämta ut mitt H&M-paket och sen åka till mamis jobb.
Puss!

10 09 13

Slutade visst halv åtta istället för nio. Det var nice.
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tre kronor.
Jag vet att det är nördigt, men lite kul tycker jag.
Godnatt :]

10 09 13



Nu börjar helvetesveckan. Phhhu.
Ska i väg på ett möte sen och några andra ärenden.
Efter det blir det jobb till 21.

Söndag



Jag är kär i mina nya skor.

10 09 09



Ska strax fram till stan för att fika med Sara, Sandor och Nila :)

10 09 08



Bajsbrunt.

10 09 07



Hejdå blonda hår.
Nu är det fult och flammigt istället.
Helveteee!

10 09 06



Denna införskaffade jag idag. Wiho!

10 09 02



Whatever you want, the choice is yours
So choose

RSS 2.0