Bobby's

Köpte Bobby's schampo och balsam för ett tag sen. Hade läst på flera bloggar att det skulle vara bra så tänkte att jag skulle testa. Men det är nog den sämsta skiten jag använt i hela mitt liv, och då överdriver jag inte. Det luktar tvål och det känns även efteråt som man tvättat håret med tvål. Balsamet är lika kasst det. Usch säger jag bara. Jag kunde lika gärna slängt de 80 spänn som det kostade. Det roliga är att när jag var i Ullared för några veckor sen fanns det där för 9;-/st. Haha, det säger väl allt!




Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med, såååå dåligt!

2010-11-17 @ 00:40:03
Postat av: marie

jag provade att köpa det på ullared. håller med, vilken skit!!

kram marie

2010-11-23 @ 20:56:23
URL: http://smakottar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0