Sista november

Om en månad flyttar jag. Hjälp, tiden går så himla fort och jag har inte ens sagt upp min lägenhet än. Braaa Ellen! Jag fattar inte varför jag jämt ska skjuta upp allt hela tiden. Måste snart börja flyttpacka igen. Fy fan. Detta blir tredje gången jag flyttar på ett år. På torsdag kommer det i alla fall en tjej som ska kolla på lägenheten. Och jag måste städa. Tråkiiiiigt.

Vi är idioter

du sa att rädslan den går över
men den där oron stannar kvar

Grotesco



Alltså, detta är nog det roligaste jag sett på länge. Haha, bästa humorn!

Fredag

Lördag: 7.15-13.30 och 23-23 Ja, det är så mina jobbtider ser ut denna helg. Det ska bli kul att se hur det är att jobba ett helt dygn. Det är i och för sig sovande jour 24-09, men ändå. Plus att jag börjar tidigt på måndag. Jag tippar på att jag kommer att vara trött ;p


Nu blir det guacamole och nachochips till en film. Sen får det nog bli sängen. Börjar få ont i halsen också, skitskitskit. Jag hoppas att det inte blir värre.
Puss!


vi går ut och brinner upp i natten
och skyller allting på våra fyllehuven

The imaginarium of Doctor Parnassus



När jag var hos Tess så kollade vi på en väldigt bra film. The imaginarium of Doctor Parnassus. Det är Heath Ledgers sista film, han dog under inspelningen så Johnny Depp, Jude Law och Colin Farrell har fått ersätta honom. Väldigt udda men sjukt bra film! Om ni inte redan har sett den så måste ni göra det :)

Det dom aldrig nämner

I natt sov jag 12 timmar. Galet. Vaknade dock av plogbilen, inte så trevligt då det lät som den körde inne i min lägenhet.

I måndags åkte jag till Tess i Stockholm. På tisdagen följde jag med henne till skolan för att hon skulle klippa och färga mitt hår. Hon gjorde först en avfärgning och sen färgade hon det brun/rött. Jag blev jätte nöjd! Hon klippte även upp håret lite mer, så nu blir det mycket lockigare. Får lägga upp en bild eller så kan ni kolla hennes blogg här :)

Ska snart till sjukgymnasten. Inte så sugen på att behöva gå ända dit. Skulle kunna cykla, men det är nog ganska stor risk att jag ramlar, vilket jag är rätt bra på. Så det får nog bli en promenad helt enkelt. Puss!

<3


Stockholm!

Idag blir det bara jobb i 2½ timma för mig. Känns värt, haha.
Efter det åker jag till Stockholm! Det blir nice.

Puss!

Hitta nemo

Buhuuu, vilken tråkig söndag.
Sov hos mamma i natt och hon körde hem mig i morse.
Det enda vettiga jag gjort är att laga mat, haha.
Tittade på hitta nemo förut. Den är bäst :)

Bobby's

Köpte Bobby's schampo och balsam för ett tag sen. Hade läst på flera bloggar att det skulle vara bra så tänkte att jag skulle testa. Men det är nog den sämsta skiten jag använt i hela mitt liv, och då överdriver jag inte. Det luktar tvål och det känns även efteråt som man tvättat håret med tvål. Balsamet är lika kasst det. Usch säger jag bara. Jag kunde lika gärna slängt de 80 spänn som det kostade. Det roliga är att när jag var i Ullared för några veckor sen fanns det där för 9;-/st. Haha, det säger väl allt!




10 11 16

Nu är jag pigg och glad igen. Jobbade natt mellan 23-07. Så när jag kom hem sov jag några timmar. Försökte sova i alla fall. Min katt var översocial och jamade och rev mig i ansiktet. Så när jag gick upp och kollade i spegeln ser jag att hon rivit så det blivit ett litet sår på min kind. Mongokatt! 

Jag vill att det ska bli måndag. Då åker jag till Tess i Stockholm! Hon ska fixa mitt hår, hähä. Jag är fortfarande lite osäker på hur jag vill ha det. Funderar lite på att fixa sidecut igen. Ni får gärna komma med förslag på vad jag ska ha för frilla. :) Puss!

Den är min, den är du

Denna dagen har endast bestått av jobb för min del. Och då menar jag verkligen hela dagen. Fick åka med Lyftgruppen på eftermiddagen. Det var kul att få testa på något annat. Var i och för sig en ganska seg dag för dem till skillnad från andra dagar och det var inte speciellt mycket att göra. Men jag tyckte ändå att det var rätt kul :)

Nej, nu får jag väl gå och lägga mig så jag orkar med resten av jobbhelgen. Känns sådär lagom kul när man får ställa klockan på 5.20. Men okej.. jag älskar att snooza.

If it can be broke, than it can be fixed

Här är några bilder från i fredags.
Hade inga batterier till min kamera så fick bara bli
några bilder med systemkameran innan vi gick ut.
Det var i alla fall en trevlig kväll :)



10 11 05

Snart ska jag till resecentrum för att möta Tess.
I kväll blir det partyyy! (:

10 11 04



Godmorgon!
Hjälp vad denna veckan har gått fort. Det är ju redan torsdag!
Och torsdag betyder att jag är ledig, fast har ändå några saker att fixa.
Ska bland annat till en sjukgymnast som ska kolla på mitt dumma knä. 
Wish me luck! :]



Låt mig gå i bitar

Kent – Stenbrott

RSS 2.0