Bröllop

För ett tag sedan fick jag en inbjudan till min kompis pojkväns 30-årsfest. Jag kunde inte den dagen pga jobb, men fick senare ett samtal att jag måste komma för att dom i själva verket skulle gifta sig. Bröllopet ägde rum i Sjölunda vid vattnet. Det var verkligen hur fint som helst och de hade sån tur med vädret! Kul också att många kom dit och fick en chock då de trodde att det skulle vara 30-årsfest :)




20 Augusti



Beger mig strax till Sjölunda där det blir fest i kväll. Ska bli väldigt kul :)

The beach



I går kollade jag och Tobbe på The beach. Jag hade aldrig sett den filmen innan men den är ju riktigt bra. Blir sjukt sugen på att åka utomlands när man ser den. 

På måndag börjar skolan igen. Tycker sommaren har gått så jäkla snabbt. Men det ska faktiskt bli ganska skönt att komma igång med jobb och skola igen.

Sötisen Dilba



Min pappas hund Dilba. Var hundvakt åt henne för ett tag sen. Hon är så jäkla söt och dessutom helt galen! Skulle verkligen vilja ha en hund någon gång i mitt liv.



Sommarens sista smak



Känns verkligen som att sommaren är över nu. 11 dagar till, sen är det dags för skola och jobb igen. Jag ska inte klaga, har haft 5 veckors ledighet och en riktigt bra sommar :)

RSS 2.0