Phhhhuuu

Herregud vilken kaosdag det varit i dag. I morse var jag på ett möte med min chef, direkt efter gick Shelly & jag ut och gick med Sara & Acchito i två timmar. Efter det åkte vi hem till dom och lekte där och kl 16 åkte jag hem. Då kom Tobbe och hämtade mig och Shelly för att ta en liten promenix i skogen. Dock blev det ingen liten promenad. Först hittade vi en liten söt vovve som inte hade någon ägare, så då fick vi ringa polisen och dom gjorde inte ett skit åt det, sa att vi antingen fick ta med hunden, vänta där med den, eller skita i den. Så vi fick stå där med hunden och tillslut kom ägaren. Senare fick Shelly leka med en annan hund och dom vart helt galna. När vi kom hem insåg jag att jag glömt lämna en nyckel så Tobbe körde mig och vi var borta i ca 15 min. När vi kom hem såg vi att det fattades en fryst kycklingfilé som vi höll på att tina. Hittade den inte någonstans. Syntes ju rätt rejält vem som var kycklingtjuven i alla fall. Nu efter många om och men har jag läst på internet och vad de flesta skriver så ska det inte vara farligt för hundar med rå kycklingfilé, förutom att de kan bli lösa i magen. 

Tjohopp vilken eftermiddag. I kväll blir det att slappa järnet kan jag säga! :)


Kompisarna Acchito och Shelly


Kycklingtjuven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0